torsdag 16 december 2010

Storari har inte gjort bort sig på något sätt, men det finns bara en Superman.

 Välkommen tillbaka, Superman!

Nu har det gått ungefär en månad sen Gigi tog på sig handskarna igen. Den här gången har han nu börjat träna med Juventus igen och fram till idag har han tränat nästan varje dag.
Superman kommer komma tillbaka under januari månad och jag kan säga att jag inte orkar vänta mer. Jag har väntat sedan han blev utbytt mot Paraguay i VM.
Men man ska inte kräva så mycket, snart är han tillbaka och jag kan inte önska mig något annat.

Juventus andra keeper, Marco Storari har gjort det mycket bra under hans tid i Juventus. Jag tycker att han har gjort ett mycket bra jobb mellan stolparna och ibland har man knappt tänk på Gigi. Men visst saknar man Gigi, man tycker att något speciellt saknas där bak, inte en vanlig målvakt, inte en vanlig människa, utan en Superman.
Men vi måste tacka Storari för det han hittills gjort i målet. När Gigi kommer tillbaka så förväntar jag mig att Storari får något pris eller liknande. Han själv sade att han skulle lämna Juventus så fort Gigi skulle komma tillbaka, det skulle vara verkligen synd ifall han skulle lämna men samtidigt kan man förstå honom, han vill ju inte vara andramålvakt.

Men definitivt är det härliga nyheter man får höra, att Gigi tränar varje dag och det bara blir bättre och bättre för varje dag. Så snart mina vänner, snart är Gigi tillbaka och då får vi se hur det går, men glöm inte att Storari gjort en hel del under hösten.

Härliga nyheter som sagt, Storari har inte gjort bort sig på något sätt, men det finns bara en superman.


// Eddie Issajanian

1 kommentar: